Sponsorfietstocht Rabobank

Op 8 juli 2017 werd bekend dat onze stichting een bedrag van € 265,- gaat ontvangen.
Hartelijk dank aan alle deelnemers die voor onze stichting hebben gefietst.

Op 1 juli a.s. organiseert de Rabobank een Sponsorfietstocht.
Ik heb namens de Stichting Vrienden Hospice Waddinxveen ons hiervoor opgegeven.

Dus; allen op 1 juli 2017 naar hockey club Waddinxveen aan de Sniepweg te gaan op uw fiets. Daar een route en stempelkaart halen en startnummer 92 invullen. Het is de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen startnummer 92 invullen.
Na inlevering van de stempelkaart ontvangt onze stichting dan geld afhankelijk van de afgelegde kilometers.( 15km = €5.00 / 30km = €10.00 / 60km = €20.00 )

We hoeven ook niet met elkaar te gaan fietsen in een grote groep. Nee, ik zou het leuk vinden als u gaat fietsen en u uw eigen vrienden/ kennissen mee neemt en er een gezellige dag van maakt.

Het zou helemaal mooi wezen als u deze uitnodiging deelt, om zodoende zoveel mogelijk fietsers voor ons goede doel te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Quirien Groenendijk
bestuurslid Stichting Vrienden Hospice Waddinxveen

PS. ik moet aan de Rabobank aangeven met hoeveel deelnemers de SVHW ongeveer meedoet, zodat de organisatie een beeld krijgt hiervan.

Stempelkaart en routebeschrijving
Uw vereniging start bij HC Waddinxveen, Waddinxveen. Uw vertrektijd is tussen 11.00 - 11.30. Deelnemers aan de 60km route kunnen starten tussen 10.00 – 11.00 uur. Iedere deelnemer meldt zich persoonlijk bij de inschrijftent en ontvangt een route- en stempelkaart. Iedere deelnemer laat deze ook persoonlijk bij de stempelpost(en) afstempelen. Elke volledig ingevulde stempelkaart die voor 16.00 uur op zaterdag 1 juli 2017 is ingeleverd bij één van de stempelposten, geeft recht op een vergoeding voor uw club.

Startnummer
Uw vereniging heeft startnummer 92. Geef dit startnummer door aan uw leden. Dit startnummer vullen de deelnemers in op de stempelkaart. Bij alle stempelposten zijn lijsten met startnummers aanwezig voor het geval u of de deelnemers het startnummer niet meer weten.

Route
De routes zijn met veel zorg uitgezet door Toerclub GRTC Excelsior. Deze voeren u langs de mooiste plekken in onze regio. En natuurlijk ook langs gezellige terrassen waar u even kunt rusten. Toerclub Excelsior zorgt er ook voor dat de routes van 30km en 60km met bordjes worden aangegeven. Zo weet u zeker dat u de juiste route rijdt.
Fietsers met een wielrenfiets worden dringend verzocht hun snelheid aan te passen en rekening te houden met de gewone fietsers. Dit om gevaarlijke situaties op de routes te voorkomen. Het is toegestaan de route af te leggen met een elektrische fiets. Pas uw snelheid aan andere weggebruikers aan.

Veiligheid
Wij willen de Rabobank Sponsorfietstocht graag zonder ongelukken laten verlopen. Wees dus voorzichtig en voorkom onveilige situaties. Natuurlijk is het leuk om met de leden van uw vereniging samen te fietsen. Fietst u dan met een grote groep? Laat dan de eerste en de laatste deelnemer een reflecterend veiligheidshesje dragen. Op de startlocaties zijn deze hesjes beschikbaar.

Foto’s
Tijdens de Rabobank Sponsorfietstocht worden foto's gemaakt. Rabobank Gouwestreek houdt zich het recht voor om deze te gebruiken voor promotionele doeleinden zonder voorafgaande en/of schriftelijke toestemming van de gefotografeerde. Alle foto’s zijn vanaf 3 juli te bekijken op de website van de sponsorfietstocht.